God Fortsättning

Nu e det läääängesen jag skrev, sorry!! Jag lovar att bättra mig :)

Jag kan ju säga att jag e nog en av dom få som inte gått upp i vikt över jul å nyår, ist har vågen hoppat ner ännu 4 hack så nu e det sammanlagt 25 kg borta :) Å som ni förstår så känns detta jättebra!
Både jul å nyår va fantastiska, god mat å dryck å fina klappar :) Det va lite tråkigt att jag inte kunde äta all den fina mat som serverades.. Det va tre rätters på nyår å det va sååå gott det lilla jag åt, däremot så glädjer det ju mina bordsvänner som får äta från ännu en tallrik, så inget ont som inte har nått gott med sig ;)

Det som e värst av allt e att jag fryser som en nakenhund i en snödriva hela tiden, men nu går vi ju mot ljusare å varmare tider så det blir väl snart bättre :)
Skulle ju varit på ett återbesök på sjukhuset i december, men jag hann inte det så jag ska få en ny kallelse nu i januari, å jag tänkte fråga dom då om mitt frysproblem..

Just nu så längtar jag massor efter solen, kollar resor varje dag.. Hoppas jag hittar nått bra å billigt å någon som kan tänka sig att följa med, då sticker jag på direkten!!
Då har jag ännu ett problem.. -En bikini!!!! Kan man köpa det nånstans nu tro..? Kan ju omöjligt ha den jag hade i Vietnam, det e på tok för stor både över rumpa å bröst... Måste kolla upp det innan jag bokar resa :P

Nu kommer snart kära Jossan för lite film myz, å jag ska tragga lite på henne om att vi e värda en resa ;P

Dröm Er bort till solen, det ska jag göra!!

Hugs & Kisses ♥

 


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tjena.. riktigt snygg tuch på sidan nu "Karin"... Hoppas du hittar en trevlig resa och någon som vill följa med.. annars tar jag lite Thailandssol med mig hem till dig.. Fin du har blivit och trevligt att vågen rör på sig... Tror att våran jävla våg är sönder för den rör inte på dig för tillfället .. men men de kommer väl så småning om. hehe.. ha de bra Puss o kram

2010-01-10 @ 21:32:33
URL: http://wandas.bloggproffs.se
Postat av: mickan

De e lika kul med kvällslektyren ja får av din blogg, synd bara att ja inte kan få de lite oftare. Läser gamla inlägg vissa kvällar o de e inte så kul i längden. Så skärpning nu lilla Sara.

Måste ju också säga att du blir bara snyggare o snyggare för varje gång jag ser dig. O ja ser dig alldeles för sällan nu:(

Men de måste vi styra upp!!!



Puss o kram

2010-01-11 @ 21:51:06
Postat av: BG

Hej vännen! Du har blivit jättefin, självklart ska du unna dig en resa till solen och kan du inte hitta bikini i nån sportaffär här hemma så kan du köpa en när du landat för där lär finnas:) Köp varma goa koftor och yllehåsor så du inte fryser.

Ha de gott! Kramiz

2010-01-12 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0