OMFG!!!

I skrivande stund e jag så nervös att jag knappt träffar tangenterna..... Vet egentligen inte varför jag e så nervös, vad e det värsta som kan hända, förutom det som börjar på d å slutar på ö.. Det tänker jag defenitivt inte göra så det skrämmer mig inte!                                                                  Jag tror faktiskt att det e ovissheten som e värst..
Eftersom jag e en kontollmänniska så vill jag såklart ha koll på ALLT å det kan man ju inte i såna här lägen.
 
- Skulle gärna vilja veta hur ont jag har när jag vaknar imorgon..
- Hur länge kommer jag att ha ont..
- Hur mycket kan jag äta..
- När ska jag äta..
- När kommer jag att ha min första illamående attack.. (för det kommer att komma..)
- När har jag gått ner mina första 10kg..
- När kan jag dricka mitt första glas vin..
- Kan jag äta något på julafton..

Ja ni ser, allt detta å lite till snurrar i mitt huvud idag..
Å jag e fullt medveten om att detta e frågor som ingen kan svara eftersom det e individuellt från person till person.. Men jag lovar Er alla att så fort jag vet svaren på dessa frågor så kommer ni oxå att veta det :)

Ska nu åka hem till mamma å pappa för att sova där i natt (om jag nu kan sova det vill säga..) Mamma följer med mig till sjukhuset im, å hon har lovat att stanna tills jag säger att hon kan gå, så det känns tryggt!! Jag blir visst som barn på nytt.. :)

Jag lovar att skriva på fredag när jag kommit hem från sjukan hur trött jag än e!!!


STORT tack för alla sms å telefonsamtal som kommit under dagen, Ni e UNDERBARA


Hugs & Kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Sara!!! Har fattat attt du ska göra en operation..Håller tummarna för dig!!!! Det kommer att gå bra!!!! Har flera kompisar som gjort den och det har gått jätte bra och dom har gått ner sååååååååååå MYCKET!!!!!! Tänker på dig!!!! STOR KRAM LOVISA!!!

2009-10-07 @ 19:38:50
Postat av: Jessica Persson

Lycka till vännen! Vet många som har gjort samma operation och de säger att de har fått ett helt nytt liv. Håller mina tummar och tår så att de blir helt blaua:)

Kramiz

2009-10-07 @ 20:27:09
URL: http://flutechill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Sara!

Vill bara önska dig lycka till!

Att man blir som barn på nytt känner jag igen, MAMMA ÄR ALLTID MAMMA!

Kram HANNA

2009-10-07 @ 20:31:27
URL: http://magdalenahmarie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hallå Sara!

I-M berättade att du skriver blogg så då var jag ju tvungen att kolla in din sida. Håller tummarna för dig och hoppas att allt ska gå bra. Förstår att du är nervös, bara att gå in på ett sjukhus gör mig nervös. Lycka till, jag tittar in här imorgon och hoppas att du inte har alltför ont!

Kram!

2009-10-08 @ 12:46:50
Postat av: Jessica

Det är du som är helt UNDERBAR!

Tänker på dig idag!

Kram kram

2009-10-08 @ 14:58:42
Postat av: Jessica

Det är du som är helt UNDERBAR!

Tänker på dig idag.

Så himla roligt att du kommit igång med din blogg. Kollar den varje dag nu framöver, ska bli så spännande!

Stort lycka till!

Kjam Jessica

2009-10-08 @ 15:01:54
URL: http://captaisazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0