Lite sur.. ;(

Å detta e jag för att jag bara har gått ner 1kg på 10 dagar..
Men öppnar jag mitt sinne å tänker efter lite så har jag gått ner 5kg innan op, å 7kg på 3 veckor å 5+7=12kg å det e ju ganska mycket, eller hur :) Så jag e inte sur så länge, bara jag lär mig att tänka lite längre än näsan räcker ;P

Min kära vän Patrik kom upp på salongen idag å kollade på mig nerifrån å upp, haha å jag brukar inte bli generad men det blev jag minsann lite grann :) Han godkände å tyckte att det syntes mycket så det va ju bra! Han sa att brösten hade blivit mindre, det e inget jag märkt själv men det e ganska typiskt killar att se det, right boys ;)


Maten e fortfarande det samma, puréform.. Fast jag tycker det funkar jäkligt bra, det finns ganska mycket som man kan mosa med gaffeln å dessutom får jag äta knäckebröd oxå, å ett knäcke med keso räcker ju bra för min mage till kvällsmat. Har även provat att äta kyckling å det gick bra, jag får bara tänka på att jag delar det i mini bitar innan jag stoppar det i munnen, å sen måste jag tugga länge innan jag sväljer.


Sen e som sagt skönt å jobba igen, denna veckan har det blivit 6-7 timmar om dagen. Nästa vecka blir det heltid, det kommer nog att funka bra förutom att jag kommer att va helt slut på kvällarna.. men det gör inget, för då kanske jag kan lägga mig i tid å va pigg på morgonen ist :)


Helgen som gick va i musikens tecken. Jag hjälpte Artmade med att sminka å fixa hår till deras musikvideo, vilket va riktigt kul!! Håll utkik på ztv i mitten av november efter låten Mary J, låten e mycket bra å det kommer videon oxå att va!!


Nu ska jag mysa ner mig under filten å vänta på Greys Anatomy, det e kärlek det ;)


Ha en underbar kväll!!


Hugs & Kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Myran

Jag längtar tills vi ses!! P&K

2009-10-28 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0