En vecka kvar...

- Är du nervös???                                                                        
Den frågan får jag om å om igen, å jag tycker det e jättekonstigt men svaret på den frågan e:
- Nej..

Jag har velat göra denna operationen ganska länge, men fick inte godkänt av min läkare förrän i januari. Å ända sen dess så har jag väntat på att få en tid, å nu när jag fått det så vill jag bara få det gjort.. Tror det e därför jag inte e nervös. Men natten innan kommer jag förmodligen inte sova en blund för då kommer jag väl va ett nerv vrak ;P

Igår slog jag på stort å gjorde grönsakssoppa för första gången i mitt liv, det va ju hur enkelt som helst!! Fattar inte varför jag inte gjort det innan... En stor gryta blev det så nu har jag massor av portioner som jag kan mixa till mina måltider efter op :)

Alla Myrangirlsen va å åt på Bar-B-Ko i tisdags å det va fantastiskt gott å trevligt, det kommer ju att dröja innan jag kan gå på restaurang igen så det blev både för å varmrätt. Tjejerna döpte denna tisdag till - Kvällen då vi avtackar Saras mage!  Hahaha dom e så söta :)

I helgen e det dax för Göingekalaset, å jag har inte bestämt mig för om jag ska gå dit eller inte.. Det kommer bli ett kalas utan dess like om Hanaskog går upp i fyran, vilket dom förmodligen gör å det kommer det att firas med buller å brak!! Så jag tror det e bäst att jag åker hem till mina päron, så slipper jag ge mig in i några frestelser i onödan..
Kanske kan va fyllechaffis ist ;)

Har en bekant som blev opererad igår, så jag hoppas på lite information dom närmsta dagarna, som jag såklart delar med mig till Er :)

Önskar Er alla en Underbar Helg ♥

Hugs & Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0