4 kg lättare

Jooo det e sant, jag har gått ner 4 kg på fem dagar :) Det känns jättebra såklart!!
Va en runda på salongen idag å blev fin i håret, å tjejerna sa direkt att det syns i ansiktet på mig, Junior såg även det på magen sa hon :) sötis :)

Jag mår bra, förutom att jag e ganska trött hela tiden.. Kanske inte så konstigt med tanke på vad lite jag får i mig. Äter gör jag var annan var tredje timme, å nu e det ju bara flytande som gäller så som fil, yoggi, juice, mjölk, slät soppa å vatten.. Å så kommer det att va i en vecka till. Det funkar bra nu, men jag tror att första dagen med puré å lite tuggmotstånd kommer att kännas underbar :)

Någon smärta har jag knappt haft på hela tiden, jag e ju iof försiktig med rörelser å så, men det e nog för att jag e rädd för att det ska göra ont.. I söndags när jag renbäddade sängen fick jag lite krampkänslor efteråt, men det rättade till sig igen :)

Sjukskriven e jag i 4 veckor, men mina planer e att börja jobba på måndag.. men då bara jobba 4 timmar om dagen. Läkaren sa att det va okay om det kändes bra för mig. Jag får ju nästan lite damp på att gå hemma, så det blir skönt att komma upp till tjejerna å mina kära kunder igen :)

Imorgon blir det fika (en halv kopp kaffe, med lika mycket mjölk) med Tove, så det ska bli myzigt!

Tänd nu lite ljus å myz ner i soffan, det ska jag göra ♥

Hugs & Kisses


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad skönt att höra att du mår bra. Är så himla glad för din skull, det värmer i höstrusket. Var rädd om dig så ses vi snart!

Kram kram

2009-10-13 @ 18:33:15
Postat av: Jonnis

Åh, grattis till kilona kusin! Du är superduktig! Love you <3

2009-10-13 @ 18:43:39
URL: http://jonnatornemark.blogg.se/
Postat av: Ante

Ja, det va fan inte illa! Går ju som på räls... :-)

2009-10-13 @ 18:54:36
Postat av: Vonne

Strålande Sara!

Tänker på dig och håller tummarna för att allt ska gå bra för dig.

Många kramar om dig <3

2009-10-13 @ 18:59:12
Postat av: Fredrik & marie

Grattis:-) och så skönt att du mår bra. Vi ses när du kommit igång och jobba igen:-)

2009-10-16 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0