2 dagar kvar...

Å nu börjar jag bli nervös...  

Va på sjukhuset idag å tog prover, kära Mickan följde med mig å erbjöd sig nästan att hålla handen på mig :) men jag klarade det ändå. Dom tog sex rör blod från mig, dom behövde bara sticka en gång å det gjorde inte ens ont!! Som ni kanske förstår så har jag negativa minnen av det där med att ta blodprover.. men i fortsättningen kommer jag inte va så rädd, utan hoppas på att det kommer att gå så bra som det gjorde idag :)

Jag va även uppe på avdelningen idag å pratade med en av sjuksköterskorna, å hon va jättegullig så det kändes mycket bra! Det va nämnligen ett blodprov som man tydligen inte fick ta samtidigt som dom andra.. Ja jag fattade inte varför, men det va något med socialstyrelsens bestämmelser... Men det löser sig ändå, för det tar dom på mig på torsdag när jag kommer dit!

Om två dagar förändras mitt liv å min kropp, det e ganska skrämmande, men på ett bra sätt. Tänk att bli mätt på fyra matskedar fil.. Det låter ju helt galet!!! Magsäcken töjs ju med tiden, men i början e det inte mycket som ryms i den. 
Jag har ingen åldersnoja direkt, men min största skräck e att jag ska bli rynkig.. Å det medför ju att man ser äldre ut, å DET vill jag inte!! Detta e väl inget jag kan förhindra med mer än mina krämer men ni kan väl va gulliga å hålla tummar å tår att det inte blir så!!?! 
Vill ju fortfarande se ut som 23, hahahaha ;)

Jag vill ännu en gång tacka för allt stöd å alla lyckönskningar jag fått å får hela tiden!! Ni e sååå gulliga som tänker på mig ♥

Detta kommer att bli bra, det vet jag, för det har jag bestämt!!! :)

Hugs & Kisses

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till gumman!!!! Va spännande. Jag håller både tummar & tår för att allt ska gå bra! Vilken resa du har framför dig... Ska bli kul att se förvandlingen! Ta väl hand om dig & än en gång LYCKA TILL!! Stoooooooor kram, Sanna!

2009-10-05 @ 22:48:30
Postat av: Jessica

Stort lycka till nu! Det kommer gå jättebra. Ska bli så himla spännande att följa dig här på bloggen!

Puss och kram på dig!

Jessica

2009-10-06 @ 13:13:21
Postat av: Vonne

Klart att det kommer att gå och bra och utan rynkor. Jag sitter på din axel :-)

Ta hand om dig nu så länge.

Kramar om dig

2009-10-06 @ 15:37:25
Postat av: Matte

Lycka till Sara, det kommer gå skitbra detta !! Vi håller alla tummar o tår för dig !! Kram /Matte o Malin

2009-10-06 @ 15:42:23
Postat av: Jessica Persson

Vaddå, du är väl inte mer än 20???

Lycka till. Håller tummar och tår!

Kramar

2009-10-06 @ 18:05:41
URL: http://flutechill.blogg.se/
Postat av: Sabina

Lycka till...det kommer att gå super bra :-)

2009-10-06 @ 21:24:39
URL: http://sabiina.blogg.se/
Postat av: Birgit

Lycka till det kommer att gå bra. Jag tänker på dig.

Kramar

2009-10-06 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0