Va ju tvungen att smaka.. ;)

Ja jag har provat att dricka vin, frestelsen blev för stor ;) Å ni ska tro att det va gott, det va bättre än nått annat i hela världen ska jag säga!!
Vi satt på O`Learys i lördags efter Winnerbäck konserten, som för övrigt va skitbra. När kära Kenta går av så sätter hon sig med oss med sitt vinglas, jag kunde inte låta bli att ta en liten sipp :) Jag blev lite snurrig men det gick över ganska fort igen, så jag beställde minsann in ett glas som jag satt å drack på ett par timmar.
Så med andra ord om jag tar det försiktigt så kan jag ta ett glas vin oxå vid speciella tillfälle, nu får jag vänta till den 5:e innan jag dricker nått, men nu har jag iaf provat så jag vet hur jag reagerar!

Har gjort ett litet inköp oxå.. Vi va på Ceninos invigning i de nya lokalerna, som nu ligger dom bredvid Donna, så givetvis så va vi ju tvungna att kolla in hos grannen oxå. Jag har aldrig i hela mitt liv handlat på Donna, men nu hittade jag en klänning som va så snygg å det stod verkligen mitt namn på den så jag kunde inte låta bli :) Så nu har jag satt temat till vår julfest den 5:e, mönstrat ska det va :) Kommer in ett foto på detta snygga plagg senare..

Åhhh ja just det ja, jag har ju gått ner ett kilo till nu!!! Så nu e det 11kg efter op, å det känns kanon!!!

Jag gillar ju inte riktigt det där med foto, iaf inte när jag e nykter ;P men jag har ju fått posa lite för alla mina kära läsares skull.. Så jag tog å mig samma klänning som jag har på det förra fotot å fick Maria till att fota!

Jag brukar inte be om kommentarer, men nu får ni gärna skriva vad ni tycker så e ni söta ♥


Ikväll ska jag på bio med min kära vän Cherie, vi ska se New Moon, å jag tror att den e fantastiskt bra, men det återstår ju att se ;)

Önskar Er en underbar kväll med massa myz!!

Hugs & Kisses


Kommentarer
Postat av: amanda

men GUD! har du hatt opreationen nu eller?? :)

2009-11-23 @ 17:06:26
URL: http://regardermavie.blogg.se/
Postat av: Vonne

Ååååååååååååååååå va smal du är....fin och snygg har du alltid varit och det är du fortfarande. Det är ju helt otroligt. Super bra jobbat Sara. Hoppas vi ses snart. Love <3

2009-11-23 @ 17:09:34
Postat av: Frida Jeansson

Vilken skillnad! Ansiktet är ju helt annorlunda :) Glad för din skull!!!

2009-11-23 @ 17:10:22
Postat av: Ida

Jag som inte ens har sett dig efter op ser en enoorm skillnad :D

Du är så fin!! + att jag älskar din frisyr!! ;)

2009-11-23 @ 17:56:54
URL: http://deapshit.blogg.se/
Postat av: Sabina

Du är sååå fin Sara!

2009-11-23 @ 18:05:07
URL: http://sabiina.blogg.se/
Postat av: Emmie

Söt var du innan sara men vilket fint ansikte som ploppat fram!Bra jobbat:)

2009-11-23 @ 18:11:39
Postat av: Petra Kvist

Men guuuud vad du har blivit smaaaal, jäääääätte fin, vilken skillnad, vacker e du...go girl!!!!!! Kram

2009-11-23 @ 18:45:32
URL: http://www.petrakvist.com
Postat av: Kajsa

Hoppas att det känns lika bra som det ser ut! Verklig skillnad mot förra fotot. Det syns mycket i ansiktet och över armarna. Heja Sara!

2009-11-23 @ 18:49:09
Postat av: Louize

Kul att få se lite bilder ,du är jätte fin :)



Kramar

2009-11-23 @ 21:48:38
Postat av: Jonnis

Kära kusin... Du är så sjukt snygg, men det visste jag ju redan ;) <3

2009-11-24 @ 12:46:00
URL: http://jonnatornemark.blogg.se/
Postat av: Cherie

Jag sa ju att jag skulle kommentera så det är jag ju tvungen till, haha. :) Har studerat gamla fotot å nya fotot å det är absolut stor skillnad, tycker det låter "lite" med 11 kg, det ser minsann ut som du gått ner mer! Fortsätt så, du är skit snygg! Fast det var väl ingen nyhet?! Pussåkram

2009-11-24 @ 13:45:08
Postat av: Pernilla Wandås

Hallå Karin...

STOR skillnad.. skönt.. instämmer med de andra.. syns mycket i ansiktet.. kämpa på bara.. snart sitter vi i samma båt.. =)

Kram

2009-11-24 @ 19:03:05
URL: http://wandas.bloggproffsen.se
Postat av: Jessica Persson

Verkligen stor skillnad! Du är superfin! Jag har alltid tyckt att du varit fin,men manmåste ju vara nöjd med sig själv med. Grattis o lycka till! Kramiz

2009-11-24 @ 22:04:50
URL: http://flutechill.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit pommes frites!!! Vilken skillnad!!! Fortsatt lycka till (förstår du va lite sugen på det röda, hade jag oxå vatt ;))

2009-11-24 @ 22:59:57
Postat av: Birgit Tornemark

Snygg har du alltid varit men nu är du helt fantastisk. Hoppas att du mår lika bra som du ser ut.Kramar

2009-11-25 @ 22:34:16
Postat av: Anna-Lisa Hjalmarsson

Jag har alltid tyckt att du är snygg det vet du.... Du ser helt fantatisk ut på bilderna, hoppas att du känner dig fantastisk också för det är du!!!

Kram från hela familjen!!!!

2009-11-30 @ 08:30:13
Postat av: Helena Storm

Guuud vilken skillnad i ansiktet. Du kommer att bli en super pingla;) Jätte glad för din skull. Kramen

2009-12-09 @ 22:08:39
Postat av: Hanna

Du är verkligen en insperations källa Sara! Härligt!

2009-12-15 @ 22:15:44
URL: http://magdalenahmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0