TACK!!!!

Jag vill tacka Er för alla fina ord å komplimanger ni ger mig, både här, på Facebook å när ni träffar mig :) Som sagt så brukar jag inte bli generad, men jag blir det ganska ofta nu förtiden.. :)
Har även fått lite nya smeknamn som Räkan, Myran å den lövtunna, haha undrar vad jag heter om ett halvår ;)

Nu har jag varit å inhandlat lite nya kläder, å det e tack vare min underbara mamma som gav mig ett presentkort i min favvoaffär AIMA! Stort tack till dig mamsen ♥
Det blev två tunikor å en tröja, så nu har jag lite nytt å snyggt å jobba i!

Jag har varit ganska trött den sista veckan, å har börjat fundera på om jag inte får i mig tillräckligt med näring.. Det kan ju ha med väder å mörker oxå att göra, jag brukar ju vanligtvis ha en liten höstdepression i november. Så jag ger det en vecka till, e jag inte piggare då så får jag kolla upp det..

Idag har jag varit på Bykrogen med mams paps å lillebror å ätit julbord, å det e såååå gott!!! Tro det eller ej, men jag smakade på ganska mycket där ute :) Men det blir ju inga mängder som "vissa andra" kan trycka i sig.. Å ni som har ätit julbord med vår familj vet ju vem det e ;) men jag kan säga att det e tur det, för då kunde jag vila magen mellan tuggorna så vi va två stycken som åt lika länge å då snackar vi en å en halv timme, haha :)
Det va supermysigt att träffa familjen så här en söndag ♥

Jag har inte vägt mig på en vecka nu å tänkte vänta några dagar till innan jag gör det, för man blir ganska besviken när det inte hänt nått på vågen.. Så under tiden så glädjs jag åt alla kilona jag redan tappat, för det e trots allt 16,5kg, så nu ger jag mig själv en klapp på axeln å säger - Fan vad bra jobbat Sara!!

Nu önskar jag Er en fortsatt underbar 1:a advent å massor av löööve!!

Hugs & Kisses


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid lika roligt att läsa dina ord :) Kämpa på vännen. Kram

2009-11-29 @ 22:31:18
Postat av: Pernilla Wandås

Bra jobbat "Karin".. kämpa vidare.... du får kanske bruka allvar med vitaminerna =) om det kanske kan var det... Ha det bra min "like" Kram..PS .. Tack för tipsen!!

2009-11-30 @ 08:48:37
URL: http://wandas.bloggproffsen.se
Postat av: Pernilla Wandås

Jag kom föresten på vad smeknamnen blir om ett halvår... pinnen eller streget hehe Kram

2009-11-30 @ 08:50:02
URL: http://wandas.bloggproffsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0