Nu händer det grejor på vågen!!

Jag ställde mig på vågen i morse, å höll på att ramla av igen!! Jag har alltså gått ner 10 kg sen operationen, fattar ni??? 10 kg!!! Å det känns SÅÅÅÅ jävla bra!!! (ursäkta uttrycket..) Det e helt fantastiskt, å det har inte ens gått en månad :)
Sen va det ju det där med mina bröst, mmm Patrik har rätt dom har blivit mindre.. men inget gott som inte har nått ont med sig, men det e ju inte bara dom som blir mindre det e ju faktiskt allt annat oxå på kroppen. Så jag ska nog klara denna krisen med ;P

Va inne hos mina kära vänner Tove å Lotta  Aima idag, jag skulle bara säga hej men kunde inte undgå att kolla liiiite bara... Tove tog fram en underbart snygg kofta som jag bara skulle prova, hihihi ja alla kan ju räkna ut att den koftan följde med mig hem :P

Men det va inte dit jag skulle komma, utan det va att jag först provade strl L å den satt ganska bra, lite stor, men hade blivit alldeles för stor inom 2 veckor, så jag skulle prova M men den va slut.. Tove tar då fram strl S, å jag säger att det finns inte en chans att jag får på mig den!! - Prova den iaf!! säger Tove.. Jag tar på mig den å den e snygg på, å om 2-3 veckor e den skitsnygg på :)  Haha strl S!!! Det Ni ;)

Jag trodde att helgerna skulle bli svåra, alla andra (nästan iaf) festar å går ut om inte både fredag å lördag så iaf en av dagarna.. De första två helgerna va ganska jobbiga, men nu kan jag säga att det e hur skönt som helst att va nykter å vakna pigg på söndagen. Jag va ute en sväng på BTG i lördags å det jag tänkte när jag träffa mina fulla kära vänner va : Usch vad du kommer att va sleten å bakis imorgon!! Å med detta menar jag inte att jag ska bli nykterist, men det e faktiskt helt okay att gå ut nykter å vakna pigg dagen efter :) Hahaha, det trodde ni aldrig skulle komma från mig va? Partyprinsessan her self ;)

Nu vill jag ännu en gång tacka för alla lyckönskningar jag fått, å även alla fina komplimanger som nu helt plötsligt dröslar över mig :) Jag e Er evigt tacksam!!


Kärlek till Er alla ♥

Hugs & Kisses


Kommentarer
Postat av: Lina

Wiiiihaaaa....nu ska det delas garderob minsann :)



Kramar

2009-11-04 @ 08:36:07
Postat av: Jonnis

Shit pommes vad duktig du är kära kusin <3

2009-11-04 @ 14:05:04
URL: http://jonnatornemark.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad glad jag blir för din skull! Verkar ju som det går bra för dig. Nu förstår du vad jag menar med att gå ut nykter. Jag är alltid pigg på söndagarna när andra ligger hemma bakis.Underbart!Ta hand om dig.Kramiz

2009-11-08 @ 13:03:07
URL: http://flutechill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0