Det står still....

Har vägt mig varje dag den sista veckan å det händer inte ett skit!! Helst hade jag ju velat att den skulle hoppat ner 1kg om dagen, haha ja ni fattar vad jag menar :)

Men samtidigt så tycker jag att det e bra att det inte går för fort, då hinner ju både min kropp å mitt psyke med! Å det e ju inte det att jag inte märker att jag blivit mindre, jag har absolut inga byxor som passar längre.. å mina tunikor å klänningar börjar sitta ganska löst, så nu får jag nog snart gå å inhandla lite skärp till min numera synliga midja ;)

Jag har bestämt att jag ska försöka hålla mig så länge som möjligt innan jag köper nya kläder, det känns ju ganska onödigt att köpa en mellangarderob..


Nu ska ni tro att jag e sugen på vin, det har gått 7 veckor sen jag drack denna röda underbart goda dryck.. men det kommer att dröja lite till.. Jag har bestämt att jag ska hålla mig hela november ut oxå!
Den 5:e december smäller det :) Då e det julbord med Myran girlsen, å vi ska va hemma hos Emma, så då e det ingen fara om jag trampar igenom efter ett halvt glas vin ;)

Ska jag va ärlig så e jag nästan lite nervös inför att dricka första gången, haha men det ska nog gå bra :)


Nu har jag fått lite påtryckningar om att lägga upp lite foto här på bloggen, så jag lovar att ta tag i detta så fort som möjligt! Börjar med att lägga upp en bild som togs kvällen då jag hade min sista berusade utgång, 4 veckor innan operationen, så det e med andra ord en riktig party bild :)

Så håll till godo, så lovar jag att lägga upp en ny bild så fort kameran har fångat mig :)



Ha en underbar kväll, å missa för guds skull inte fjantarna i Paradise Hotel!!

Hugs & Kisses

Party party, 15 kg större...


Kommentarer
Postat av: Myran

Sluta ställ dig på vågen och pressa dig. Du ser ju den stora förändringen på kläderna gumman.. du vet det där ständiga vägande, kan få den bästa att bli knäpp.. :o) Alla har vi varit där. Du gör ett enormt arbete, känn det oxå.. P&K

2009-11-16 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0