Yez!!!!

Nu har det hänt grejor på vågen igen!! Som sagt så ska jag inte väga mig så ofta som jag gjort innan, å det har ju varit varje dag.. Nu e det max en gång i veckan som gäller :) Å i tisdags när jag hoppade upp lite lätt på den där platta saken så stannade pinnen på 1,5kg mindre än förra gången, wiiiihhhhiiiii!!! Jag har nu gått ner 13kg efter op, 18kg sammanlagt, å det e sååå j*vla bra!!
Jag har inte vägt så "lite" på säkert 10 år, å det känns som om jag nu nått mitt första mål, å en bonus e att jag känner mig fin :)

Sen har jag oxå bestämt att jag ska belöna mig själv när jag gått ner 20, men den belöningen kommer kanske lite innan.. Va nämnligen på Synsam i måndags å beställde nya brillor, å när jag ändå va där så beställde jag linsor oxå :D

Som mamma sa - Du måste unna dig oxå! Där har jag verkligen inga problem med att hålla med, hihihi :)

På lördag smäller det!! Då e det julfest med mina underbara kollegor, å som ni kanske minns så köpte jag en klänning på Donna för två veckor sen så på lördag åker den på :)

Ska ju även dricka vin på lördag å det ska bli fantastiskt gott kan jag säga!! Emma va rolig härrom dagen då hon sa att julsnapsen va beställd å att hon skulle bädda till mig i köket så jag ändå kunde va med på festen, hahaha jag kan lova er alla att jag inte ens ska smaka på den där snapsen! Blir jag snurrig på en klunk vin så vill jag inte ens veta vad som händer om jag tar en shot... :P



Jag tittar å längtar så länge ;)

Nu e det myz med Greys Anatomy.. Önskar Er alla en underbar kväll ♥

Hugs & Kisses

 


Kommentarer
Postat av: Myran

Tur mamma finns :) Och som jag sa, sluta väg dig!!

Ha så kul imorgon, tur du inte har så mkt hår för jag kan tyvärr inte komma och hålla när du mår kräkigt :D P&K

2009-12-04 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0