Hyyy vad kallt....

Undrar hur smala människor överlever vintern.. Jag har alltid varit lite frusen på vintern men detta e ju helt sjukt!! Nästan varje kväll måste jag lägga mig i ett riktigt varmt bad för att få upp värmen. Det va nån som sa att eftersom min kropp förbränner mycket å fort så har den inte bränsle nog att värma upp oxå, å detta låter ju ganska klokt så jag tror att det kan stämma :)

Å jag ska ju verkligen inte klaga på att jag fryser lite, får kanske gå å köpa en ny kofta som jag kan ha på mig ist ;)


Nu har den där pinnen på den där platta saken flyttat sig lite till, så nu har jag gått ner 20 kg sammanlagt, FATTAR NI, 20 kg!!!! Haha det e skitbra!!!


Man vänjer sig snabbt vid hur man ser ut.. Jag kan stå i spegeln å kolla å tycka att jag ser likadan ut fortfarande, förutom i ansiktet det e där jag tycker det syns mest. Sen kollar jag på ett gammalt foto å då ser jag verkligen skillnaden :)

Å på tal om foto så har jag inte fått bilderna från julfesten av Junior än.. Men eftersom jag fyller år på måndag (23 om ni undrar ;P ) så ska vi ut å fira lite på lördag så då ska jag se till att bli fotad så ni får se hur jag ser ut nu :)

Det kommer att bli lugnt å sansat så jag slipper få för mig att jag ska bli nykterist igen, hehe


Jag vill oxå passa på att berätta att min vän som opererat bort halva sin lunga, e hemma igen å allt har gått bra, å jag e sååå glad för hennes skull ♥


Nu ska jag drömma mig bort till solen ett tag, å hålla tummarna för en snöfylld jul!!


Hörs snart igen ♥

Hugs & Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0