Hahaha för julmust!!

Ja idag va jag tvungen att köpa julmust, har varit sugen på det hur länge som helst!! Å jag vet ju att kolsyran bubblar å att det e mycket av den varan i julmust, men jag trodde inte att det skulle bubbla ända upp i halsen på mig, hahaha det va en konstig känsla :) men fick röra runt lite i glaset sen gick det bra att dricka med bara lite bubblor kvar.

Sen va det julfesten med Myran i lördags, vi hade som vanligt mycket trevligt!! Jag önskar dock att jag kunde ätit lite mer, men tror att eftersom jag drack lite vin innan maten så fick jag inte plats med så "mycket" mat som jag brukar kunna äta.. Men ett par glas vin å till å med nån grogg kunde jag få ner under kvällens gång, utan att bli jättefull å utan att däcka ;P
Men inget gott som inte har nått ont med sig, jag har varit HELT slut i flera dagar!! I mitt svagaste tillstånd började jag tom fundera på att bli nykterist, det har jag nu kommit på att det e lite väl drastiskt.. Men det kommer dock inte att va fest varje helg, utan ska nog hålla mig till speciella tillfälle. Å jag har ju faktiskt haft ganska kul då jag har gått ut utan att dricka, så jag kan nog tänka mig det fler gånger!
Det kunde man inte tro skulle komma ur mig detta..  - Nu e du stolt över mig va mamma?? haha ;)

Ställde mig på vågen i morse, å jag har nu gått ner 14 kg efter op å 19 kg sammanlagt :) Det e helt sanslöst egentligen!! Igår va det två månader sen jag låg på operationsbordet å det har redan hänt så mycket, både på vågen å med kroppen! Jag tackar den människan som kom på att man kunde göra så här med magsäcken, för jag tror att detta e något av det bästa jag gjort i hela mitt liv!!

Lovade att lägga in bilder på mig i min nya klänning, men jag har fortfarande inte fått dom av söta Junne från hennes kamera. Jag lovar ännu en gång att det kommer så fort jag fått dom, för ni ska veta att jag va snygg ;) hehe


Fortsätt njuta av onsdagskvällen, det ska jag göra!!

Hörs snart igen ♥
Hugs & Kisses

Imorgon håller vi tummarna för min vän som ska operera bort halva sin lunga.. Det kommer att gå bra gumman!! Puss på Dig


Kommentarer
Postat av: Fredde

Tack för alla fina ord och tankar! det värmer ska du tro. Har precis sagt gonatt till min prinsessa nu, hon mådde lite illa av nervositeten nu. Vi håller tummarna så det värker..

/Fredde

2009-12-09 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0