God Jul

Oj vad fort tiden har gått, nu e det jul igen å alla klapparna e nu inslagna!
Jag längtar verkligen till julafton, då mina kära kusiner, min morbror å morfar kommer hem till Hanaskog för att äta å dricka gott å mysa med oss. Framåt kvällen ska även min kära vän Kim komma förbi, innan vi beger oss in till staden för att avsluta kvällen på Pub Banken, en numera tradition för en hel del vänner å det e super mysigt :)

Min födelsedag igår blev underbar tack vare min mamma å pappa som gav mig paket som jag verkligen uppskattar, tack så mycket än en gång ♥
Idag hade jag nytta av en paket som utnyttjades på AIMA, med andra ord så e nyårs stassen inhandlad :)

Min kropp har hittat en stadig väg att gå, jag tappar ca ett kg i veckan nu å det kan jag inte va nått annat än nöjd med!! Så nu e det 21 kg sammanlagt, å det e SKITBRA :)


Jag har ju lovat Er lite nya bilder på mig, å här kommer dom :)



Fin klänning va!! :)





Fint med revben, hade gärna ätit mer än ett, men jag tar det andra på julafton ;)



PUSS PÅ ER ALLA, Å LOVA ATT NI HAR EN RIKTIGT GOD JUL  ♥


Kommentarer
Postat av: Myran

Julafton is the grej!! Längtar :)

2009-12-22 @ 23:36:39
Postat av: Jessica Persson

Snygg du är vännen! Ha en riktigt mysig jul. Kramiz

2009-12-23 @ 06:35:41
URL: http://flutechill.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Attans vad fin du är Sara=)=) Så smal du blivit...Puss å kram

2009-12-30 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0